tirsdag den 12. marts 2013

Bukser med sidelommer - nyt mønster

Så er det her endelig - mønstret på bukserne med sidelommer. Det har været færdigt et stykke tid, sy-vejledningen har bare taget et stykke tid... men nu er det endelig her
 

Her har jeg valgt at sy bukserne i babyfløjl og lommerne i halvpanama med en refleks piping, men det er et meget anvendeligt mønster, der kan syes i de fleste faste stoffer.

Tajlen er helt enkel med en bred elastik talje. Elastikken er syet fast, så den ikke vrider sig.

Ved foden er der lavet en løbegang med en 10 mm elastik - sammen med udformningen af benene, giver det en skøn balloneffekt.

Som altid kan mønsteret købes på min hjemmeside: http://small-needles.dk/velkommen

Husk også at like min facebook side - når jeg når 100 likes, trækker jeg lod om et valgfrit mønster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar