fredag den 4. maj 2012

Sommerhatte, for pokker!

På en eller anden mærkværdig måde lykkes det mig ALTID at glemme alt om sommerhatte, før pigerne står og mangler dem akut, og i år er ikke anderledes..

Sidste år lavede jeg et mønster på en super sød sommerhat, og når jeg nu alligevel skal til at sy de forbistrede sommerhatte, så er det jo nærliggende at rentegne mønstret og lave en sy-vejledning, så der kommer jo nok snart et mønster på nogle søde og seje sommerhatte.

Ellers er jeg ved at færdiggøre sy-vejledningen til sømandsbukserne. Det sidste prøvesy afslørede en ret alvorlig fejl i mønstret, som nu er rettet - ups! Men det er jo derfor jeg prøvesyr tingene hver gang jeg har lavet større ændringer i mønstret.

Jeg er ved at have min nye hjemmeside på plads, og udover bankoverførsel bliver det muligt at betale via PayPal. Jeg overvejer også at lægge mine mønstre op på Trendsales, men nu får vi se hvad det ender med. Jeg skal jo da ihvertfald være færdig med at lave mønstret og sy-vejledningen inden der er noget at sælge. Det har overrasket mig lidt hvor meget arbejde der i virkeligheden er i det, måske noget af det skyldes at jeg er en anelse perfektionistisk anlagt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar