torsdag den 26. april 2012

Fremskridt

Det går fremad i det lille mønsterværksted. På trods af syge børn, flere syge børn og en masse andre ting der har været på tværs de sidste uger, er jeg nu kommet et stykke videre.

Jeg er færdig med konceptet, og har fået delt mønstret og fundet en måde at printe det på en almindelig kontorprinter. Nu skal jeg så have lavet et prøve-sy. Dels for at få lavet en sy-vejledning, men også for at få verificeret de ændringer jeg har lavet til mønstret siden den første prototype - de er ret omfattende.

Men prøv lige at se.. er det ikke fint? Jeg er faktisk lidt stolt...



3 kommentarer:

  1. Jooo...det ser rigtig prof ud :-)

    SvarSlet
  2. Det er rigtigt flot :)Du kan bare det der.

    Og så er siden iøvrigt blev rigtig flot med det nye design.

    SvarSlet
  3. Hej!
    Jeg faldt lige over dette mønster da jeg søgte på "PDF mønster". Jeg vil vildt gerne sy bukserne. Er mønstret mon blevet færdigt? Og i så fald, hvor kan jeg finde PDFén? På forhånd tak, Trine

    SvarSlet