torsdag den 10. maj 2012

Testerne er nu fundet...


Interessen i at teste mønstret har været overvældende. Testerne er nu fundet og har fået direkte besked. Hold øje med galleriet på www.small-needles.dk, forhåbentligt ønsker testerne at offentliggøre resultaterne af deres anstrengelser.
Hvis du ikke var en af de heldige og stadig ønsker mønstret kan det købes på www.small-needles.dk. I øjeblikket er det muligt at købe en sampak, dvs. begge mønstre for kun 75 kr, mod normalt 50 kr pr. mønster. 
Jeg søger jævnligt testere - hvis du ønsker at teste en anden gang anbefaler jeg at du melder dig til mit nyhedsbrev, så vil du få direkte besked, hver gang jeg mangler. Skriv til info@small-needles.dk under overskriften nyhedsbrev, og så skriver jeg dig på. Du kan også melde dig som fast læser på bloggen - www.small-needles.blogspot.com, der annoncerer jeg også efter testere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar