mandag den 9. april 2012

Den spæde start

Jeg har i et stykke tid puslet med tanken om at omsætte nogle af alle mine kreative ideer til brugbare mønstre suppleret af gode trin-for-trin sy vejledninger. Jeg har hovedet fuldt af en masse forskellige ideer, lige fra sømandsbukser, barnevognspuder, kjoler og Bule Ugler.

Udfordringen er i øjeblikket at jeg skal have fundet en måde at tegne mønstrene så de ser ordentlige ud når de  inkluderes i en PDF fil og samtidigt printes og komme ud i den rigtige skala. Jeg har forskellige ideer - den der er mest lovende pt. er et tegneprogram jeg brugte for mange år siden da jeg tegnede maskiner. Jeg er dog på ingen måde sikker på at jeg kan hitte rundt i den nye version, og den version jeg kendte er udgået for over 10 år siden... Vi må se hvad der sker.

Ellers er det meningen at jeg vil skrive lidt om kommende mønstre, mine egne sy-projekter og andre emner jeg finder interessante på bloggen. Hvis I har ideer, kommentarer alle lignende, så kontakt mig endeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar