lørdag den 16. februar 2013

Nyt basismønster på vej

Jeg sidder pt. og tegner på et nyt basismønster i de store størrelser (92-128), der i første omgang skal bruges til tullebukser, men efterfølgende har jeg forskellige planer med det - mere om det senere.

For at øge læsbarheden (er det overhovedet et ord?) af mønsteret er jeg begyndt at tegne de forskellige størrelser i forskellige farver istedet for med forskellige linjetyper. Det er meget nemmere at overskue farverne og det gør det meget nemmere at tegne af efter det. Ulempen er at man er nødt til at printe det i farver - jeg satser dog på at de fleste har adgang til en farveprinter.

Det er også væsentligt nemmere for mig at tegne når der er brugt forskellige farver :)

Hvis der er nogen der har nogen mening den ene eller den anden vej, skal I være velkommen til at smide en kommentar, enten her eller på facebook: https://www.facebook.com/SmallNeedles.

I er naturligvis også altid velkomne på mailen: info@small-needles.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar