tirsdag den 12. marts 2013

Opgraderet kvalitet

Jeg har været i gang med at øge kvaliteten og læsbarheden af mine mønstre her de sidste par uger, alt sammen for at gøre mine mønstre lettere tilgængelige.

Nogle husker nok at jeg gik over til farvekodede mønsterark for ikke så lang tid siden og nu er det så lykkedes mig at opspore en PDF printer der kan arbejde sammen med AutoCAD LT, hvilket er det program jeg tegner mønstre i. Det tager lidt længere tid at konvertere mønsteret til A4 mønsterark, men resultatet er klart det hele værd. Istedet for at være ret pixelerede som de var tidligere, er linjerne nu fine og glatte - det ser bare meget bedre ud, og jeg bilder mig også ind at det er nemmere at tegne af efter.

En anden opdatering jeg har lavet er en ny måde at lave sy-vejledning på. Den er mere metodisk og jeg håber at den er blevet nemmere at læse. Den er ihvertfald blevet nemmere at skrive, fordi der ikke er så mange problemer med formattering og opsætning af billeder.

Fremover kommer mine mønstre til at se sådan her ud:


Jeg håber at det bliver taget godt imod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar